☛ FOLLOWERS

14 Mar 2011

=*_*= LADY RUSTY - DAY 4 (9/3/2011) =*_*=

Hari ke-4.. Dah bleh makan wlupun still kne force feed. abis 3 sudu Avoderm perisa ciken! ;) Alhamdulillah.


balik keje jer haku soh dia dok ats pangku..






Yeahhhh!!!!!!! haku happy sbb akhirnya hari ke-4,
dia dah setat poo & pee...


muka siryes giler meneran..
sakit kot sbb haku tgk poo dia keras semacam..


klik gmbr nih & tgk kat hidong dia ade lekat seketul pasir..
cam bertindik pun ade lak..muakakak




Fuhh.. legaaaaaaaaa....!!


setat baring2 blk kat kusi...


haku letak tola dia kat situ,
kasik dia rasa selesa....maklum ler kusi xde kusyen.. :p




haku letak tin dpn dia, x eran pun
salu dia pantang nampak mende baru, sure nak siyom2x..




fav pic utk hari ke-4 ;)




pas force feed, akhirnyer abis 3 sudu Avoderm..


gmbr luka dia haku snap sblm haku tido mlm tuh..



ehhh..... tumpang iklan japppp..





owhh.. Wiwi.. termenung ker????


testing pasir baru bubuh...


owhhh...dia pun nak tunjuk jugak pic dia poo...
tanak kalah ngan Aunty Rusty yerrrrrrrr :p


=*_*= PHAT LADY NAK MEMBEBEL =*_*=
ade lagi sambungan.. next time..!! ;)

2 comments:

  1. rusty nang cute muka nya ow..cair mek!!

    ReplyDelete
  2. =*_*= AUNTY V :: Lady Rusty ckp mak-kaseyy Aunty V..kmk dah tua dah...umo dah masok 5 thn dah.." kata Lady Rusty tek.. :p

    ReplyDelete

meowwwinggggg