☛ FOLLOWERS

4 Jun 2012

✍ PAGI YANG ADOIIYAIII NYER PUN....✍


semalam petang sudah kemas2 bungalow anak bulus..
tukar pasir, cuci litter tray, tukar air & top up mekanan,
last sekali, basuh bungalow siap wangi2 jirus ngn pencuci lantai
so bajet pagi ini bleh bersinang-linang dengan amannyer,..



lalu....
pagi yang dengan berslow2nyer bersiap....
namun sempat jenguk anak2 bulus lam bungalow dorg..

AKAN TETAPI..............
Adohhh..apekah..???????????
tengok litter tray dorg sudah tumpah..
atas floor mat ade sikit cirit sapepunyepoontah..
nih sah kes sbb tandas dah terbalik..!


aduiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...!!baru nak bersenang2..
jelen jam...lagi 5 minit nak kul 8am..
adoii mane sempat kalo nak sapu, 
kumpul pasir tu & masuk pastik,
pastu nak cuci lantai @ getah / floor mat tu.. bla..bla..bla....
sudah laaa lambat & kelam kabut nak pegi keje, 
masuk keje 8.30am..klu x jem sampai la 8.25am kat opis..
last2 terpaksa bubuh pasir baru & pasir lame tu balik nnt saja la sapu & kemaskan..

hampeh laaa korang kan..????
pagi2 dah spoil mood...



❤✍ anak-anak bulus nak mengeow ✍❤
lepas nih kne pakai litter tray mcm nih kot..?

siap bleh ikat @ skru kat denden bungalow..
adoiii
*@#*@*((#($
(ni bukan mencarut tp membebel lam ati jer) -_-"



Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....!! lagi bagusssss.. -_-