☛ FOLLOWERS

6 Mar 2013

> SEKEJAP ADA, SEKEJAP TAKDA


Saya agak hairan dengan mereka ni. Bila sekali datang tumpang makan kat depan umh, sampai 3-5 ekor sekali. Bila time takde, sekor pun x nampak bayang. Kemanakah gerangan agaknya dorang2 ni..???

Yang buat saya rasa agak terkilan sedikit ialah masa kehabisan stok BW hari tu. Dorg dtg rumah tp saya xde langsung makanan utk dorang. Sedih tgk dorg terngiau2 sambil pandang muka saya. Rasa sangat bersalah tutup pintu mcm tu jer sbb x tahan tgk muka dorg mintak simpati.

Ada nasik lebih, saya bagi jugak. Gaul ngan wetfud. Time nasik xde /  x masak, time tu yg rasa sangat2 terkilan tu. Nak bagi stok BW lam umh, dorg pun dah tinggal sikit jer.

Last hari tu saya kasik ikan bilis & ikan salai yg saya dah x boleh makan sbb dihurung semut halus. Masa jemur tu konon nak halau semut halus, dtg pulak segerombolan semut2 besar. Last2 saya biar jer kat luar kene air hujan. Dah agak kembang, saya toskan air & letak dlm bowl dorg yg kat luar tu.

Esoknyer, licinnnnnn!!! Tapi x nampak sape yg datang makan. Termasuk Cik Putih yg hari tu sarat bunting pastu beranak. Anak2 dia x pernah pulak nampak. Seingat saya setakat ni dah 3x dia bunting, sekor pun x tau mane pegi anaknyer.

Sekarang dah ade stok BW baru. Ambik 22.65kg terus. Ingat nak asingkan 1 tong utk yg kat luar tu. Tapi xde pulak tetamu yg sudi bertandang... mane la dorang pergi agaknyer,....................


 yang masa hari tu.. 3 serangkai ni. Yg hitam tu lawa, bawah leher dia rona puteh.
Incek hubby ckp macam pakai tuxedo plakk..





Entry testing sesajer

Entry testing menggunakan hp pinjam dari member utk membezakan best x best hapdet blog guna beberapa jenis henpon.

result : saya agak skema..so rasanya prefer update guna lappy or pc klu utk upload pic byk2 & entry yg panjang2. Klu entry bergambar jer, ok ler..

next time try hp lain plak.. Thehehe