☛ FOLLOWERS

7 Feb 2013

> ENTRY SEMALAM, BARU NAK PUBLISH ARI NI...HAHAHHHA..!!!



Assalam... ari ni baru masuk keje.. semalam MC 1 hari. cakit puyutt.. Masuk2 keje kne sambung balik keje yg x abis. nak abiskan utang keje mggu ni gak. x suke tol tgk keje tangguh2, bersepah jer atas meja. 



Stressss....!! dari pagi sampai thari ngadap keje.. so, tingat blog yg dah lame x update. So berenti kejap.. update.. nnt nak update gambar anak2 bulus.. tapi layan gambar meja bersepah dulu..


psttttttttt: nnt nak mintak meja baru kat bos. meja miting. senang nak susun2 paper, dokumen sepanjang meja tu sbb meja ni dah x cukup. 



tamakkkkkkkkkkk..!! over kau semah..!! hahaha




 *Perhatian : entry ni dibuat semalam tp baru publish ari ni sbb semalam ngan pagi tadi belog mcm poblem x bley save, draft or publish entry.. x tau ape jadik.. demi nak hapdet, gigih jugak try publish  ptg td. tgk mcm dah ok..hahah