☛ FOLLOWERS

28 Sep 2011

=*_*= GAJI SUDAH..!! SHOPPING BRG2 ANAK BULUS YEAYYYY..!!! =*_*=


Mammeh sudah gajii!! - Sure ank bulus melompat keriangan.. Saat ditunggu2 oleh mammeh anak bulus berselang 2-3 hari lps shopping kali pertama (shopping?? mcm la ko punye bajet beli penuh satu troli!!! :p ), haku dgn semangatnya shopping brg utk anak2 bulus. 

Antara brg2 yg terpaksa dibeli:-
  1. Syampu biasa - siryes titisan terakhir pun xde dah lam botol syampu dorg.
  2. Syampu Anti Flea - bebudak dh lame x mandi, sure ade parasit2 x diingini hinggap kat dorg.
  3. mknn Boo (budgie haku yg tinggal sekor ala duda kesepian tu) - pun dah abissss..
  4. ehhh..tu jer... *HAHAHHAHAH*


25/9/2011 - Shopping @ Petshop Pakcu



syampu nih wangi tau!.. ehh..ade cop HALAL lg tuuu..!! ;)




 syampu Anti Flea nih bau dia agak kuat, 
cam bau syampu Anicide yg haku pnh guna utk dorg dulu2,
tp syampu tu dah xde dah jual skrg nih.
Tapi bau syampu anti flea ni mengkompidenkan haku
yg sume parasit2 akan mampssss.. =))


kedua2 syampu Petdiatric Oxyzen (RM19.90) ngan
syampu Juz Catz (RM14.90) nih beli dr [PAKCU PETSHOP] 



27/9/2011 - Shopping @ World of Pets, Sek. 7 BB Bangi

 pestaim beli cat grass tp ntah bile nak beli tanah utk tanamnyer..
ikut pengalaman2 yg lalu, anak2 bulus kalo dpt rumput, 
sume cam histeria. Berebut2 siap bertolak2 lg tu.
dpt BW or RC or wetfud or dada ayam rebus pun x cam tu sekali.
pastu sesi cuci perut aka muntah beramai2 akan berlaku,
so pas mkn rumput kne alert ade x mende ijo dorg kuarkan :p


last beli, mekanan Boo..RM7 seperti dlm gmbr.


 dpt majalah fereeee tp x smpt nk baca lagi
*rajin ker nak membaca nyer?????*
heheheh



=*_*= PHAT LADY NAK MEMBEBEL =*_*=
ehhh mende tu jer pun haku beli tp bajet cam shopping besar..!!
pasnih skodeng smp dapat sambar carrier tu plak..
ngan tambahan hammock cam nih.. :p




=*_*= HAGEN CABRIO CARRIER - MANE NAK CARIK REGA MURAH2???? =*_*=


Nih la menda yg buat haku tergila2 bayang sepanjang hari nih. Sambil wat keje, sambil tu kejap2 nyoroks2 menggugel sana sini. Walhal agak bz time tu. Cam x sabar2 jer perasaan nih nak sambar satu bajet mcm kau byk duit bln neh walhal sambar BW 24kg + pasir 2 karung

Yang haku jumpa ade 3 kaler cam bawah nih...rega plak so far yg haku jumpa RM130 seketul. Maybe ade yg lg mahal or murah, wallahualam. 

Haku nak sangat mende nih bukan apa, sbb dah tgk secara L.I.V.E mmg superbbbb kebaboooom bentuknyer. Dan yang plg penting, kukuh sbb bleh masukkan 2 hekor gendut tu sekali gus ku kira muat kot.

Skrg yg ade kat umh ade 2 jer carrier & kohang bayangkan tiap kali nak boarding 6 hekor tu (skrg dh 5), terpaksa sumbat 3 hekor 1 carrier [Wiwi (S) + Rusty (S) + Chello (L)] , 2 hekor carrier yg lg satu [Cheesedale (XL) +  ChiChi (L)] & si Chester (XL) yg x mampu utk disumbat lam tu terpaksa diriba jer. Nasib baek mamat tuh adalah kucen yg plg cool kalo compare dgn yg lain. Kalo x, masak jugak kalo kne cakaran asmara sepanjang perjalanan ke Sg. Besi tu. 

Atas sbb2 tu la haku perlukan carrier ni, lgpun bleh pasang kat seat belt utk elak dr terjatuh. Byk lg Qkelebihan mende tu bleh skodeng kat [ VIDEO KAT SINI ]

pink + kelabu tp haku tanak kaler neh..dah ade..


oren + kelabu = haa..!! yg neh haku berkenan ;)



maroon + kelabu pun lawa gak..
klu x silap, member PF dulu, [ NANA SABAH ] ade kaler cenggini.. ;)
dia bwk ank bulus dorg blk Sabah guna nehh..
tol x Nana???? hehehe..


lg superKUL bila ade bekas mknn besar cam nih..


=*_*= PHAT LADY NAK MEMBEBEL =*_*=
esok nak try kol mamat yg jual tu, kot2 ade lg rega murah ;)
sbb ade sorang member PF / FB nak carik jugak..
if korang ade kuntek person @ knl org yg ade jual mende nih, 
sila la rajin2 inform ekss... 
hehehehe