☛ FOLLOWERS

28 Sep 2011

=*_*= HAGEN CABRIO CARRIER - MANE NAK CARIK REGA MURAH2???? =*_*=


Nih la menda yg buat haku tergila2 bayang sepanjang hari nih. Sambil wat keje, sambil tu kejap2 nyoroks2 menggugel sana sini. Walhal agak bz time tu. Cam x sabar2 jer perasaan nih nak sambar satu bajet mcm kau byk duit bln neh walhal sambar BW 24kg + pasir 2 karung

Yang haku jumpa ade 3 kaler cam bawah nih...rega plak so far yg haku jumpa RM130 seketul. Maybe ade yg lg mahal or murah, wallahualam. 

Haku nak sangat mende nih bukan apa, sbb dah tgk secara L.I.V.E mmg superbbbb kebaboooom bentuknyer. Dan yang plg penting, kukuh sbb bleh masukkan 2 hekor gendut tu sekali gus ku kira muat kot.

Skrg yg ade kat umh ade 2 jer carrier & kohang bayangkan tiap kali nak boarding 6 hekor tu (skrg dh 5), terpaksa sumbat 3 hekor 1 carrier [Wiwi (S) + Rusty (S) + Chello (L)] , 2 hekor carrier yg lg satu [Cheesedale (XL) +  ChiChi (L)] & si Chester (XL) yg x mampu utk disumbat lam tu terpaksa diriba jer. Nasib baek mamat tuh adalah kucen yg plg cool kalo compare dgn yg lain. Kalo x, masak jugak kalo kne cakaran asmara sepanjang perjalanan ke Sg. Besi tu. 

Atas sbb2 tu la haku perlukan carrier ni, lgpun bleh pasang kat seat belt utk elak dr terjatuh. Byk lg Qkelebihan mende tu bleh skodeng kat [ VIDEO KAT SINI ]

pink + kelabu tp haku tanak kaler neh..dah ade..


oren + kelabu = haa..!! yg neh haku berkenan ;)



maroon + kelabu pun lawa gak..
klu x silap, member PF dulu, [ NANA SABAH ] ade kaler cenggini.. ;)
dia bwk ank bulus dorg blk Sabah guna nehh..
tol x Nana???? hehehe..


lg superKUL bila ade bekas mknn besar cam nih..


=*_*= PHAT LADY NAK MEMBEBEL =*_*=
esok nak try kol mamat yg jual tu, kot2 ade lg rega murah ;)
sbb ade sorang member PF / FB nak carik jugak..
if korang ade kuntek person @ knl org yg ade jual mende nih, 
sila la rajin2 inform ekss... 
hehehehe



No comments:

Post a Comment

meowwwinggggg