☛ FOLLOWERS

6 Jun 2012

✍ ESOK TAK YAH KEJE..CUTI2 MESIA HIP HOP HUYEYY YEAYYY...!!! ✍




❤✍ anak-anak bulus nak mengeow ✍❤
hari ni last keje... esok & lusa pastu mggu depan senin & selasa nak cuti2 Msia.. abg no.2 & family dia dr Swk datang cuti2 kat sini. saje apply cuti esok wlupun sbnrnyer esok xde plan g mane2 lagi. klu rajin, g keje esok, tp cam 90% esok mmg cuti *bhahahah* tp plan nak mandikan anak bulus & prepare dorg sblm ditinggalkan.. :p

disebabkan pagi2 bz, so belah petang jer settlekan mane yg patut @ urgent,, mane yg x sempat, terpaksa tinggalkan amanat kat jiran sebelah, buat emel kat dia, sk kat pegawai ape tugas yg patut dibuat. at least formal skit "wasiat " tu..


so utk percutian nih,  tentatif x rasmi adalah seperti berikut :
*booooooo..!! x tanye pun..!* =))

1) 8/6/2012 (Jumaat) 
-pagi g Pahang.
along @ kak ipar ajak g Bukit Tinggi. saya pun sbnrnyer dah lame tingin nak g..
ala..x mampu nak g obersi, g yg ala2 obersi pun xpe dah =))
xyah nak kelaskaujah sangat! 
=))


2) 9/6/2012 (Sabtu)
-area Sgor & KL jerrrrrr..
katanya nak g I-City (pnh g), Sunway (salu g) & Jalan TAR
*jln TAR tu dah bertahun kot sy x jejak kaki kat sana*
>__<


3) 10-11/6/2012
-pegi Melaka plakkk...(bln 12 thn lepas dah g)
bermalam kat sane tp balik ari isnin tu maybe tumpang
kazen kot sbb incek hubby terpaksa balik awal.
Isnin dia ade kelasssssssskaujahhh
so balik dari melaka insyaallah family abg akan duduk umh saya,
sbb selasa tu dah nak balik Swk dah..
mlm klu sempat nak bawak dorg jenjalan Putrajaya jer..


4) 12/6/2012
-pagi tu klu sempat nak sambut besdey mak saya yg ke-69
so buat mkn kecik2 jer kot...
ni mmg xde bgtau mak pun..saje nak wat seprais..
pastu thari hantar abg g LCCT ..



doakan semoga perjalanan kami selamat pergi & balik..
amin... ;)



*ehhh..kenapakaHHHH belog ini tetiba menjadi belog pesenel??*