☛ FOLLOWERS

10 Jul 2011

WIWI - SELAMANYA DALAM KENANGAN :'((



Lady Eowyn @ Wiwi The Ratu Buli
06.02.2009 - 07.07.2011


(◕‿◕✿) BELASUNGKAWA (◕‿◕✿)
bukan mudah untuk menerima hakikat sebuat kehilangan,
wlupun bg sesetengah org, cuma sekor kucen.
Hingga ke saat nih setiap kali teringat dia, 
hanya air mata jadik peneman kata teringat kat Wiwi,
segala kenangan bersama dia teramat indah.
Bila baca entry2 lama kat blog lama, air mata menitik lagi.

Biarlah masa menentukan segalanya.
Semoga diri ini terus kuat & tabah demi yang lain..

Wiwi Shayang
mammeh akan sentiasa ingat & sentiasa menyayangi 
wlupun kita telah berpisah dunia.
Maafkan mammeh klu selama nih mammeh x jaga 
& x bg yg terbaik buatmu selama ini Sayang,
Airmata yg mengalir sbg tanda kasih kami buatmu 
yg x pernah berbelah bagi, berkurang tidak pernah sedikitpun, 
wlupun jasadmu telah tiada...

wlu sekarang dah tiada di mata, 
mammeh akn sentiasa bygkn syg ade dlm umah nih........
lari2 ikut mammeh naik bilik, 
bunyik2 dpn bilik selagi mammeh x dukung 
& x bg Wiwi masuk bilik, 
berebut naik or turun tangga ngn mammeh, 
berebut masuk toilet time mammeh nak cuci litter tray,
berebut nek mesin basuh tiap kali mammeh nak cuci baju,
baring terkangkang2  x kira tempat, 
panjat meja NB mammeh,
dok belakang NB teman mammeh berFB 
sambil tgn terjulur2 kne kibod NB,
berdiri terjengket2 mcm badan tu ringan sangat
& bising bila mammeh pegang tin wetfud x sbr nak mkn,
paling mammeh x bleh lupa,.....
 syg mmg sgt suka dada ayam rebus..
berebut2 nk mkn ngn yg lain.


Yang paling turut terasa kehilangan sayang, ialah Dady...
dr ari 1st syg tinggalkan kami, dia salu ckp lepas nih...

xde dah anak bulus yg manja ngan dia, 
xde dah anak bulus yg nak sondol2 tgn dia,
time dia tido kepenatan blk keje dpn tv,
xde dah anak bulus yg nak peluk2 tgn dia, 
mintak gosok perut & pegang2 bdn,
xde dah anak bulus yg dia bleh raup muka..
xde dah anak bulus yg pilih kasih cam sayang..
yg cuma nak manja lelaki jer, 
ngn dady & sepupu & kwn2 mammeh..


xpe la sayang...
terlalu byk kenangan ngn syg kalau mammeh nak luah kat sini,
yg sampai bila2 x kan tertulis...
2 tahun lebih bukan waktu yg sekejap..


nanti hari2 mammeh akan panggil "Wi-Shayang" lam ati...
cam biasa mammeh panggil syg time mammeh blk keje 
@ time nk bg mkn kat semua...
Sayang moga bahagia di 'alam sana'...
Sayang akan sentiasa selamanya istimewa...
 di hati mammeh & dady..


MAMMEH
WIWI
DADY
 sentiasa di hati... :'((


11 comments:

  1. RIP Wiwi,jumpa my Freeway AKA di sana ya :(

    ReplyDelete
  2. sedihnya...

    Wiwi kenapa ekk, dia sakit ke?

    smoga Wiwi aman di sana...

    ReplyDelete
  3. sedihnya...

    Wiwi kenapa ekk, dia sakit ke?

    smoga Wiwi aman di sana...

    ReplyDelete
  4. m4rilyn :: thanks...dia dah bahagia bersama yg lain kat sana..sekurang2nya, mereka dah x menderita... :'(


    meowwmania :: thanks MM, Wiwi sakit x mo mkn ms sy blk Swk bln lepas..asal2 kne kurap jer pun..bila sy blk sini dah teruk sangat keadaan dia... xpe la...takdir x menyebelahi sy nak pelihara dia lama2.. semoga Allah mengampunkan saya andai kata saya gagal & tak bg yg terbaik utk dia.. :'((


    * HeeBum * :: thanks...akak sentiasa cuba utk kuatkan semangat..skrg agak ok sikit berbanding hari tu..ape2pun hidup ini mesti diteruskan, kan.... tqvm...

    ReplyDelete
  5. m4rilyn :: thanks...dia dah bahagia bersama yg lain kat sana..sekurang2nya, mereka dah x menderita... :'(


    meowwmania :: thanks MM, Wiwi sakit x mo mkn ms sy blk Swk bln lepas..asal2 kne kurap jer pun..bila sy blk sini dah teruk sangat keadaan dia... xpe la...takdir x menyebelahi sy nak pelihara dia lama2.. semoga Allah mengampunkan saya andai kata saya gagal & tak bg yg terbaik utk dia.. :'((


    * HeeBum * :: thanks...akak sentiasa cuba utk kuatkan semangat..skrg agak ok sikit berbanding hari tu..ape2pun hidup ini mesti diteruskan, kan.... tqvm...

    ReplyDelete
  6. meow2.. anda telah di tag untuk amik award.. mari tgk kt sini.. http://hanheebum.blogspot.com/2011/08/amazing-animal-lover-blog-award.html

    ReplyDelete
  7. RIP for wiwi..love from mummy coco

    ReplyDelete
  8. HEEBUM :: thanks maaaaaaaaaanyak2 k..heheh..nnt akak wat yer... ;)


    ZAZA MUMMY COCO :: thanks manyak2...love ur furkid oso... ;)

    ReplyDelete
  9. HEEBUM :: thanks maaaaaaaaaanyak2 k..heheh..nnt akak wat yer... ;)


    ZAZA MUMMY COCO :: thanks manyak2...love ur furkid oso... ;)

    ReplyDelete

meowwwinggggg