☛ FOLLOWERS

17 Oct 2011

=*_*= KISAH ANAK-ANAK BULUS, CHICHI SAKIT (28/9/2011) =*_*=


sambungan cite basi pasal ChiChi yg sakit ari tu :p
Ya hamponkanmakkassim lame giler nak sambung hapdet...
walhal ChiChi dah sihat walafiat, 
dah wat acara lari ganti2 nek turun lam umh..
tapi gambar WAJIB di haplod lam neh utk
tatapan sendiri kendian hari.. huhuhuhu...














 pandangan dari atas, nmpk cengkung skit rupa bdn dia..




 time sakit tu dia x byk respon kat org,
baek haku or incek hubby..
byk termenung & monyok lam cage,
haku asingkan dia dr yg lain takut berjangkit lak 




 time tu nmpk dia mkn sikit pun rasa bersyukur sgt dah..




 sakit2 jgk, tp still x bleh sorok manja dia...heheh












Alhamdulillah ChiChi sakit dlm masa 3-4 hari jer
tp lepas dia sakit tu, Chester plak yg ganti.. 




5 comments:

  1. Alhamdulillah ChiChi dah sihat tp ada pulak penggantinya yer...berjangkit barangkali


    tp mmg betul bila kucing sakit then nmpk dia dah mula nak makan rasa gembira dan bersyukur sgt2 :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah ChiChi dah sihat tp ada pulak penggantinya yer...berjangkit barangkali


    tp mmg betul bila kucing sakit then nmpk dia dah mula nak makan rasa gembira dan bersyukur sgt2 :)

    ReplyDelete
  3. meowwmania :: Alhamdulillah..berjangkit kot..masa tu terus asingkan 2 hekor tu ngn yg lain...tp si Chester yg paling teruk sbb seminggu tu hari2 kne force feed.. dia x nak makan..panggil2 pun xde respon..x cam biasa.

    so bila dorg dah setat makan balik, rasa lega sangat2 sbb kalo x makan, cane nak baik... :(



    aishah aziz :: ChiChi ckp tengkyuuuuuu!!! hehehehe

    ReplyDelete
  4. meowwmania :: Alhamdulillah..berjangkit kot..masa tu terus asingkan 2 hekor tu ngn yg lain...tp si Chester yg paling teruk sbb seminggu tu hari2 kne force feed.. dia x nak makan..panggil2 pun xde respon..x cam biasa.

    so bila dorg dah setat makan balik, rasa lega sangat2 sbb kalo x makan, cane nak baik... :(



    aishah aziz :: ChiChi ckp tengkyuuuuuu!!! hehehehe

    ReplyDelete

meowwwinggggg