☛ FOLLOWERS

24 Dec 2012

Cat was hit by the car in NYC 10/21/2010

speechless :'((

4 comments:

  1. Alahai kesiannya.. Hopefully the poor cat is safe and healthy now. Alhamdullilah masih ada yg ada rasa belas towards the animals.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ZARD >> tu laa...siap ramai yg berkerumun bagi bantuan.. masa tgk semalam terdetik dlm ati, agak2 klu kat Malaysia ni..agaknyer kita sesorang tertonggeng2 bawah kete nak selamatkan kucing ni. klu x pun, mungkin ade 3-4 org jer yg dtg tgk.. takut lepas tu sape yg selamatkan kene tanggung kos rawatan.. hrp xde ler sampai ke tahap mcm tu kan..?

      Delete
  2. adoiii.. kesian nya. harap2 kucing ni masih hidup dan sihat hari ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. MRS YANA >> tu la kan..hrp2 dia xde pape..menitik air mata tgk video tu.... kucen x tau mcm mana nak ckp dia sakit sangat..selain dari mengiau..klu kita manusia ni, lain la..hrp2 dia panjang umur...

      Delete

meowwwinggggg