☛ FOLLOWERS

26 Dec 2012

> MISI MENGGEMPUR CIK T BERJAYA..!!!!


gambar ihsan uncle gugel ;)


Alhamdulillah...
misi gerak gempur cik T berumpankan kepala ikan mabong goreng malam tadi berjaya. 
Sekor cik T sevesar pergelangan tangan saya (kot) selamat diberkas. 

pagi2 tadi tgk en. hubby sblm g keje angkat perangkap ke luar rumah.
pastu dah x tau dia buat ape..
x nak tau pun sbnrnya.
x nak tgk jugak..
takut kami bertentang mata, 
pastu dia buat muka kesian,
lantas saya membayangkan dia adalah sekor ...
natang seperti gambar bawah ni.
pastu kang x pasal2 saya lepaskan dia balik...
so baik x payah tgk or ambik tau pasal dia..

gambar ihsan uncle gugel ;)


tu la balasan menceroboh & merosakkan rumahtangga kami. 
brg2 tupperware sume dah rosak dia gigit,
tinggalkan tahi merata2,
jalan2 atas pinggan, cawan & perkakas yg dah basuh kat tepi sinki,
bertenggek atas bekas garam, aji & serbuk kunyit luar dapur,
buat maksiat dlm bakul bekas lap kaki yg saya dah basuh,
kumpul kulit2 telur, tulang temulang dari tong sampah
pastu longgok bawah sinki & tempat2 yg susah nak capai..

memang makhluk ni sangat menyusahkan..!!


maka saya isytiharkan PERANG dengan mereka..
mlm ni misi menggempur lagi sekali kot2 ada keturunan 
& suku sakat dia membalas dendam / mencari kehilangan ahli keluarga.


4 comments:

  1. aaaa tgk gmbr jer pon dah buat bulu roma saya terpacak huhuu...

    sy amat geli dan takut dgn makhluk ituh

    ReplyDelete
    Replies
    1. same ler....ari tu tgh semangat nak masak kat dapur, tup2 tgk kelibat dia dok lari2 tepi lemari..potong semangat betul ler..tu yg terus pasang perangkap tuu..eiii... gerammm!

      Delete
  2. gempur habis-habisan lia....
    goreng pon sodap..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg gempur habis2an tu lin..
      baru dapat sekor...heheheh

      klu lia goreng, lin nak ker..??
      goreng berempah nak..?? hahaha

      Delete

meowwwinggggg