☛ GENG PENGEMBARAAN MEOW

12 Nov 2012

> RELAXING MONDAY..RELAX LAA SANGAT..!

pic credit to uncle google


Hari ni saya cuti..sebab esok pun cuti..
Cuti Deepavali..

kalau ikutkan, sepatutnya saya TAK PATUT pun nak cuti..
dari bln lepas, sampai awal bln ni entah brp hari dah saya cuti..
rasanya dah dlm 4-5 hari kot...
ari tu, kesihatan saya on off..
so baik saya apply cuti awal2 dari last minit nak EL..

malam tadi, saya batuk2, kering!
berlarutan sampai muntah2..abis semua air milo + cornflakes + nestum 
yg jadi mknn saya seharian sbb x selera mkn nasik..

dah abis muntah2, 
baru lega, batuk pun kurang...tp mata lak x bleh tido..
sedangkan skrg saya kne jaga makan & tido betul2.
x tau kul brp mata lelap pagi td..


so, hari ni kerjanya just duk umh cam biasa jer la.
thari incek hubby blk rumah hantar mknn..
nasik putih + sambal bacang + kuah telur masak kicap + sayur kacang + ayam goreng.
last2 saya terpaksa makan berpilih...
bau sambal bacang saya x bleh cium, 
loya tekak cium bau mknn sbb dah seminggu x mkn nasik or lauk..
nasik yg kne kicap saya x leh makan, 
mkn nasik + ayam goreng jer....

skrg 2 hari sekali kne check darah...
sepatutnyer g mlm td tp incek hubby keje & blk lewat, 
so postpone ari ni jer la... ptg karang baru pergi..
mintak2 semua ok..Amin...




pstttt : buah lam pic atas tu ler mknn hari2 saya selama berminggu2 demam ari tu -_-


No comments:

Post a Comment

meowwwinggggg