☛ GENG PENGEMBARAAN MEOW

21 Mar 2013

> MANA MAU LARIII.....???????????


Natang nan sekor nih, si Cheezel mmg pantang dpt peluang keluar cage. Kompem laju2 dia menyelinap. Yang saya lak, kalo dengan Cheezel nih agak seriau gak kalau nak pegang dia. Takut dia bertindak diluar batasan menggigit dek terkejut wlupun selama ni dia klu saya pegang2, dia just gigit2 manja jer. Takde ler lagi la sampai berdarah2 kne gigit dia. Luka pun x pernah lagi. Saya tak sempat sangat nak jinakkan dia pas bela bulan 10 thn lepas, sbb bln 11 tu saya dah mula demam2..pastu masuk wad sampai la kuar wad kne kuarantin ngan doc sampai awl tahun ni. Tak blehh pegang semua spesis natang. Kiranya sblm tu saya cuma sempat nak jinakkan awek dia, si Caramel tu jer...

Hari tu saya bukak pintu cage dia. Saje nak try testing dia. Tengok awek dia, si Caramel relax jer..just pandang muka saya, pastu masuk balik lam pouch mcm xde pape berlaku.. tp si Cheezel lajuuuuu jer kuar sampai x sempat saya nak masukkan dia balik lam cage. Klu saya laju2 tutup pintu cage, x memasal plak kaki dia tersepit kat pintu tu kang. x memasal jugak patah. Kalau kaki gendut2 kat umh tu, xpe lah... silap2 pintu cage tu yg patah dorg kerjakan. huwawawawa!!

Pas dpt memboloskan diri, hasilnya dia panjat belakang cage, pastu bila saya nak pegang..dia lari2. Mana mau lariiiiiiiiii??? Badan dah makin menggendut cam tu, kompem la sangkutttttttttttttttttttt... kanan  tara bulehh.. kiri pun tara bulehh.. apa mau bikin??

PADAN MUKA...!!!! hahahah!!!






 kan dah tersepittttttttt...





 

4 comments:

  1. Replies
    1. hahaha..tu la..nak sangat lari... x sedo diri makin boncccccettt :p

      Delete
  2. gemuk! geram tgk..tak sabar tunggu ada anak..comel jerk dalam pouch

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Lin.. dah nak ade baby dah...maybe dlm seminggu dua nih kuar kot...
      eksaited nih nak dpt cucu 1st.. hahahah

      Delete

meowwwinggggg